Kızlar 14+4 haftalık tek yumurta ikizi hamilesiyim. Doktorum perinatalog tarafindan muayene olmami istemisti bnde kanuni egitim arastirma hastanesinden randevu aldim bu perşembe randevum persembeye kadr 15+2 falan olmus oluyo cinsiyet hakkinda bi bilgi verirmi doktor ve ücret alindigini duydum dogrumu bu konu hakkinda bilgisi olanlar varmi 🤔🤔