Merhaba ,2017 yılında çocuk istiyorduk eşimle ilk seferde hamile kaldım fakat 13. Haftada kalbi durmuştu ve kürtaj olmak zorunda kaldım…sonrasındaki süreçte ise pko lu olduğumu öğrendim…iki sene bunun mücadelesini verdim..üremeye yardımcı tedavi bölümüne başvurduk eşimle eşimde morfoloji düşüklüğü(1) çıktı aşılama önerdiler bize… geçtiğimiz Mart ayı aşılama yaptırdık tam virüsün yeni çıktığı haftaydı hatta;fakat başarısız oldu… Sonrasında ise virüs biraz azalsın diye bekleme kararı aldık eşimle..Daha sonra ise doktorumuzu değiştirme kararı aldık eşimle araştırmalarım sonucunda bir prof.e gittik görüşmeye içimize çok sinmişti görüşme..doktorumuz bize 5 adet vitamin yazdı herhangi birisini alıp kullan bilimsel olarak yumurtanın spermi tutucu özelliği var kanıtlanmış dedi…tanıdığımız bir eczacı vardı en memnun kalınan hangisiyse onu aldık onu kullandım ve ayrıca saraçoğlunun tavsiye ettiği E vitamini aldım eşime onu kullandı…ayrıca bende o ay sabah-akşam spor yaptım 10bin 15 bin adımlar attım…Ayrıca o ay boğazlarımda iltihap oluştu ve antibiyotik içtim her zaman içtiğim antibiyotik beni zehirledi bir sürü Serum yedim doktora zor yetiştirdiler orda gebelik testi yapıldı bana negatif çıkmıştı bende buna güvenerek o ay evde dışarda ne kadar ağır iş yapılması gerekiyorsa yaptım hiç dikkat etmedim test negatif çıktı diye…adetim her zamanki gibi gecikmişti bir yandan da adet olunca doktora gidecektik onu bekliyoruz bende lekelenme gibi birşey oldu bir akşam adet oldum sandım sabah uyandım hiçbirşey yokkk…hamile olamazdı kendimce hastane de test yapılmıştı ve negatifti bir de eşimle testten sonra 1 kere birlikte olmuştuk o da tam adet olma tarihime denk geliyordu aslında Ama normale göre 10 gün geç adet olan birisiyim tabi…fakattt eşim ısrar üzerine ısrar ediyor test yap belki hamilesindir diye fakat ben %1 ihtimal bile vermiyorum aklıma bile gelmedi hamile olduğum çünkü öncesinde yapılan bir sürü test hayal kırıklığı derken artık test yapmamaya karar vermiştim… neyse ısrar üzerine testi yaptım ve 2 çizgiyi gördüm gözlerime inanamamıştım hayaldi bu resmen rüya gözlerim doldu ağladım… ama belki boş belki dış gebeliktir diye sevinmem istemedim hemen kan testi yaptırmaya gittim ve 243 çıkmıştı değerlerim ve hamile olduğumu öğrenmiştim çokkkk mutluydum ama bebeğimi görmeden sevinemiyordum da 7. Haftada bebeğimin kalp atışını duyduk çok şükür,şuan ise 17. Haftadayız zamanın artık su gibi akmasını istiyoruz hep şükrediyorum Allah’ıma her ultrasona girdiğimde bebeğimi gördüğümde Allahım olmayanlara da bu mutluluğu bu sevinci yaşatsın diye dua ediyorum…. hikayemi size Umut olması için özet bir şekilde geçtim inşallah sizinde dualarınız kabul olur… ama ben Burda en önemli şeyin yürüyüş olduğunu gördüm belki kullandığımız vitaminlerinde etkisi vardı bilemiyorum ama benim aşılama yaptıracağım zaman tek toz klomen hap kullandığım zamanda yumurtalarım 14 mmydi,2 doza çıkarttığımızda da 21 mm olmuştu… inşallah Umut olurum moralinizi gerçekten bozmayın ve hiç kafanıza takmayım inanın herşey gönlünüze göre olsun inşallah😊