Kızlar merhaba bugün çok kısa süre uyutularak rahim filmi çekildim anestezimi vurdular anlamadım çünkü öncesinde imzalatılan o kağıtlardan imzalatmadılar 15 gün sonra yumurtlama dönemim korunmaya bilirsn dedi dr ama uyutularak rahim filmi çekilip o ay hamile kalanlar var mı aranızda bir zararı olur mu uyutmak için vurdukları ilacın yoksa 1 adet dönemi beklemelimiyim