canim bende suan 30 haftaliğım iki gundur ozellikle cok kasilma sertlesme oluyo bende tedirginim gecen hafta yani 29+4DE normal kontrole gtmstim nst ye yolladi dr ve agri cikmisti o gunde cok sertlesme olmustu serum verip dusurduler ağriyi smdi bende tirsiyorum acaha yine sancimi diye bugun de cok olursa sertlesme kasilma acile.gtmeyi dusunuyorum