Dicleztrk İki gündür geçmeyen bir bel ve sırt sürüsü yaşıyorum oturunca yürüyünce uzanınca geçmiyor. Sizce bi acile gitmeli miyim böyle bir sorun yaşayan var mı ?
Burcinagiir Bende 33 haftalığım 3 gündür bende de var canım bence normal çünkü bebişlerimiz büyüyor ☺️
Dicleztrk Burcinagiir burcin277 TunAhmet Çok ağrı yapıyor uzansam da yürüsem de geçmiyor kızlar. Sanırım dediğiniz gibi bebişler hızlı büyüme dönemine girdikleri için böyle sancılar oluyor