Erva2545 Arkadaslar merhaba kizim 10 aylik ben doğum yaptigimda 14.5 aylik olacak yatak odam cok dar iki besik sigmaz fikir yada önerisi olan var mi
Ayseege6156 Erva2545 benimde yatak odam o şekilde ben o yüzden anne yanı tercih ettim yatağı küçük ve kullanışlı oluyorlar bakın isterseniz netten
Erva2545 Ayseege6156 suan odamda 1 besik var ikinci bi besik icin yerim yok büyüğü de henuz 14 aylik bir bebek olacağı icin onu nerde yatiracagimi bilmiyorum
Ayseege6156 Erva2545 daha oda küçük sizden ayrı başka bir odada yatması onu etkileyebilir bilemedim 😕