Serife43 Merhaba hanimlar benm kanimda pihtilasma var ve igne bulamiyorum 2 tane kaybim var dogumuma 60 gun kaldi elinde olan varsa lutfen bana gonderebilirmi oksapar 4000lik kullaniyorum
Serife43 Mormenekse itsden baktim aradim ama yok diyolar eczacilar odasinida aradim malesef eczabelerimizde mevcut degil dedi