kızlar anlayiyorum 1yil oldu doğum yapali ve hiç adet olmadım 1 ay önce bir sabah bulantim oldu test yaptım cift cizgi hemen kan verdik 209 2 gün sonra 800 falan güzel ilerledi 2 hafta sonraya doktor gün verdi kese gözüktü bebek için 2 hafta sonra gel dedi gittiğimizde kesenin içinde bişey var ama ne olduğu göremiyorum dedi 6+4 günlük bu arada dün gittim sonra kese boyu güzel ama boş gebelik olabilir dedi çünkü kalp atış yoktu benden tekrar kan tahlili aldı bugün çıktı sonuç 17 bin küsur çok iyi dedi pazartesiye gün verdi eğer kalp atışı görünmese kürtaj dedi yaşıyan ölümü bu durumu???