Bugün 16+2 haftalıkken doktor kontrolüne gittim. En son 12 haftalıkken ikili taramada gitmiştim orada da baş aşağı duruyordu. Şimdi yine baş aşağı duruyor ne yaptıysak dönmedi 😂 Yürüyüş yapıp tekrar ultrasona girdim, öksürüp aksırdım göbeğimi salladık yok ne yaptık ne ettiysek dönmüyor 😂😂 Hep baş aşağı duruyor ama hareketli kuzucum aynı durumu yaşayan var mı baş pop ölçümü bile yapamadık bu yüzden 😂😂