balyanakoglum ben de ayni durumdayim, calisiyorum ama bi yil minimum ucretsiz izin de almayi dusunuyorum yani totalde nasipse 1.5 seneye yakin evde olurum gibi ama cok fazla tavsiyeyle (fiyat-performans urunu olarak) mamajoo tekli aldim ben, hem gecen indirimde 270’ti biseyleri daha saticidan alinca 240₺’ye dustu hem de sut biriktirmem gogsumde mastit falan riskine karsi dedim. Bir de hani olur da bebegi esimle, annemle birakip da cikarsam ya da onunla disari cikarsam bi bankta bi yerde veririm gibi dusundum. Butcenizi cok kasmiyorsa bence pahali biseye gerek yok ama bulunmasi makul gibi. Hemen donecek olsam ise ameda,spectra ya da medela alirdim ama cok fazla,gerek yok bence.