Seyma18 o dönemlerde bana da yerleşme kanaması diyorlardı yani çevremden de o şekilde kanamaları olanları duyuyordum. Ancak şimdi 19 hafta olduk, hala oluyor olması ve bi sebep söylenmemesi kafama takıldı 🤷🏻♀️ Mesela kanamam oluyo, doktorumu arıyorum. Kanama devam etmiyorsa gelmenize gerek yok dinlenin diyo, dinleniyorum geçiyor. Bir hafta, on gün sonra hop bi daha oluyo 🤦🏻♀️ Kalan 4 ayımda böyle mi geçecek acaba? Kafamda deli sorular 😅😅