Yenianne001 Esra-07 canım dinlen ve en kısa zamanda doktoruna görün. Sana uygun hapı başlayacaktır. Uzan iş yapma geçmiş olsun
Ozlem23 Benimde olmuştu doktor olur öyle dedi sonra geçti normalde adet olmam gereken tarihteydim ondan olabilirmiş
Esra-07 Teşekkür ederim Bugün gittim canım progestan fitil yazdı dusuk tehdidim varmış lütfen dua edelim hep beraber