Eminee07 Herkese merhaba doktorumuz 11. Haftadan beri bebeğimin cinsiyeti için kız derken 16. Haftadan beri şüpheye düşerek kız sanırım ya diyor sizce herhangi bir değişim olur mu alışverişe başlamalı mıyım böyle bir durum yaşayan oldu mu ???
Seyma2861 Eminee07 kaçıncı haftadasınıZ? bunu bilecekler olan maalesef doktorlar.. ben detaylıyı bekliyorum ilk kız dediler sonra ertesi gün baska doktor erkek dedi sonra tekrar erkek dediler beklemedeyim
Cancana_ Eminee07 benim de emin olamadilar kiz bu yaa bence diyor net birsey demiyorlar yelege basladim sari aldim her ihtimale karşı biraz daha alışverişi erteleyecegim mecbur
Eminee07 Seyma2861 şu an 18 haftalığız birkaç parça eşya almıştım kız dediği için sürekli şimdi arada kalınca bişeyler almıyorum artık 🤷🏻♀️