Kızlar bu süreçte sürekli yattınız mı benim yardım edicek kimsem yok burda görümcem var yemeğe kahvaltiya oraya gidiyoruz ama ben rahat edemiyorum evimde yemeğimi pişirip yemek istiyorum temizliğimi eskisi gibi kendim yapmak istiyorum ama ya bişey olursa diye sürekli diken üstündeyim siz nasıl atlattınız bu süreci kalkıp işlerimi yaparsam bi sıkıntı olurmu 🤦♀️😔 birde görümcem herşeye burnunu sokuyor eşimi avucuna almak istiyor en çok da bu yüzden gitmek istemiyorum 🤦♀️