Kızlar ben 35. Haftadayım plesanta aşağıda ve hiç yukarı çıkmıyor. 37 de alacağız demişti doktorum Bugün sancı ile doktora gittim normalde Cuma kontrolüm vardı baktı ve bebeğin pozisyonundan dolayı çok normal böyle ağrılar az kaldı dedi, sonra da Cuma günü bekliyorum Doğum tarihini ayarlayacağız ve bir Takım riskleri var onu konuşacağız dedi. Kızlar bu riskler ne ?? Ben öyle araştırdım ki insan korkuyor…. rahim alınması, kan kaybından …. vs vs… bu şekilde Doğum yapan veya duyan var mı