Ysmn_11 bigunanneolucak İlaç bitti bir gün sonra çatlama iğnesi oldum sonuç negatif tabi inslalah sizin olur
aeh 2 gebeliğimde klomenle oldu. İlki geç döllenmeydi kontrollerde büyümemişti sonradan büyüyüp çatlamış, o yüzden tam tarih bilmiyorm. 2.sinde klomen bittikten 4 gün sonra çatlatma iğnesi oldum
yuksell07 bigunanneolucak ilk kullanamau başlayınca çok şiddetli bel ağrım yumurtama ve çatlama günü şiddetli kasık ağrısı ve bel ağrısı oldu daha sonra ara ara kasık ağrısı oldu dun falanda belimde ağrı vardı ama bugün hiç birşey yok😁 değişik durumlar
yuksell07 bigunanneolucak herkeste yan etki olcak die birşey yok belki seninkiler sesiz sedasiz buyuyordur