Berobeto benimde doktor suyumun normale göre fazla olduğunu söylemişti şekerden şüphelenmişti, şeker yüklemem normal çıktı benimde şimdi yememe içmeme dikkat ediyorum özellikle karbonhidrat ve şekere, umarım ki düzelir hepimizin su fazlalığı şuan 28+2 deyim, ama çok kafana takma sakın stresten etkilenmesin bebişlerde❤️