Merhaba anneler 20 haftalık hamileyim ilk gebeliğim sağlık ocağında kayıtım yok bugün tesadüfen bir komşumla konuşurken sağlık ocağına hiç gitmediğini söyledim oda şaşırarak nasıl gitmezsin kontroller var aşı olman lazım dedi doktorum da bu konuda birşey demedi sağlık ocağının ne gibi faydası var pzartesi günü ilk işim kayıt olmak olacak