Tuana44 aynı testten bende almıştım bu şekilde çıkmıştı galiba bu marka da sıkıntı var içindeki kağıt gibi şey geride kalmış meğer .Merak edip içini açmıştım ikinci çizgi iç kısmında silik bi şekildeydi.
Şu an 12+5 hamileyim Allah’a şükür.
bence başka marka al 2 gün sonra filan birdaha dene derim.
Hayırlısı İnşAllah