Kızlar 18.haftamda doktora kontrole gittiğimde doktorum ebelerin bilgi vermesi için doğumhaneye çıkmamı söyledi ve çıktım da nedense içimde bi korku oluştu arkadaşlarım 18.hafta doğumhane ve ebe bilgileri için çok erken dediler sizlerden bu haftalarda böyle olanlar oldu mu bu arada ebeler emzirme konusunda bilgi verdi.