happypregnant29 Kızlar 8+5 hamileyim ciddi derecede hemoroid durumu var doktor kremler zararlı dedi su iç dedi başka yöntem var mı ağrısı dayanılacak gibi değil
Gamzey happypregnant29 bende bekleyeyim dün gece uyuyamadım ağrıdan eşim eczanede çalışıyor zararli diye anestol bile kullandirtmiyor 3 aydan sonra anca diyor
MervEnis happypregnant29 bende çok cektim 😔 sıcak dus en iyisi sıcak suya oturma sadece dustayken oraya sicak su tut rahatlatiyo bide zeytin yagiyla masaj yap yumusat hafif iceri dogru itelemeye calis cok bastirmadan ben oyle yaptim baska bi cozum bilmiyorum aci yeme baharatli yeme yagli yeme kabiz olmamaya calis insallah duzelir 😔
MervEnis happypregnant29 bide camasirin skmasin afedersin ama eşimin boxerini giyiyordum hep camasir degdikce daha kotu oluyodu onada dikkat et normal dogum yapacaksan korkma engel degil 1 ay once dogum yaptim ilk 1 hafta hafif agri oldu ama yemene icmene dikkat edersen zorlanmazsin
happypregnant29 Gamzey kantaron yağı bana sonradan baya iyi geldi sizde deneyin muhakkak doktor sakıncası yokta dedi acısı ağrısı azaldı çok şükür inşallah size de faydası olur sabırla yapmak lazım her gün
El_if happypregnant29 canim benimde vardi ben bitkisel ürünler kullandım kendi sattigim dogumda bi sıkıntı cekmedim normalde de cok sukur simdi var ama ne agri ne sizi istersen yardimci olabilirim