Merhaba hanımlar 😊 1 seneyi geçiktir bu platforma üyeyim bu zamana kadar ne post açtım ne yorum yaptım aklıma takılan şeyleri buradan bulup okudum sadece. Şimdi ilk defa bir post açıyorum beceririm inşallah 😊
Ben 33+3 haftalık ikiz kızlarıma hamişim. Artık son zamanlar. Şimdi düştük bebek arabasi telaşına. Almak istediğim araba prego ibiza 2072 model. Ama çok pahalı bir araba bizi baya zorlayacak zaten ikiz masrafları bir hayli zor. Malum doğumum kışa denk geliyor hem ikiz bebeklerle hem kış hem de pandemi derken kış boyu evden çıkamayacağız. Sadece hastane ve sağlık ocağı için çıkmam gerekir onu da çok şükür arabamız olduğundan eşim götürür getirir. Ben diyorum ki bebek arabasını yaza kadar almasak nasılsa kullanamayacağım. Yaza doğru maddi açıdan biraz rahatlamış oluruz o şekilde istediğimizi alırız şimdi hiç sıkıştırmayım kendimizi diyorum. Ama bebekleri hastaneden çıkarırken ve bir yere götürürken taşımak için puset almak istiyorum. Bu istediğim arabanın pusetlerini değil de ucuz yollu 2 tane puset alsam 6 ay kadar beni idare etse nasıl olur ? Bir de her puset arabada oto koltuğu olarak kullanılıyor mu ? Yani 80 tl ye de puset var 300 tl ye de bunların arasındaki fark ne ? 80 lik olandan alsam beni idare etmez mi 6 aycık ? Bildiğim kadarıyla pusetler 6 7 aydan sonra kullanılmıyor bu yüzden pahalıya gitmek istemiyorum fakat aralarında fark var mı bunu bilmiyorum. Kafam karışık bu konuda ne yapacağımı bilemedim sizlere sormak istedim. Çok uzun yazdım hakkınızı helal edin lütfen. Açıklayıcı bir şekilde olsun istedim 😊