Doktoruna Bi sor kuzum .Benimde 24. haftada aynısı oldu .Doktorum magnezyum yazdı Bi de progestan fitil.36 olduk şükür hala devam ediyorum .Ama kendini yoracak Bi işde yapma .Ben ani hareket falan çok yaptım .Doktorum dinlenmemi söyledi .Hala devam ediyor ama ara ara sürekli değil .Çok geçmiş olsun Allah zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🧿