Bende 13.hafta da tedbir amaçlı serkulaj oldum. Şuan 21+4 üm.. Aynı duyguları paylaşıyorum sizinle.. Wc ve hastane dışında kalkmak yasak.. Inanın biraz karnım belim ağrısa hemen acabalar düşüyo aklıma? Bebeğimi de strese sokuyodur bendeki bu durum.. Ama alıştım hangi ağrı ne ağrısı artık önce ki gibi hemen hastaneye koşturmuyorum.. çünkü artık anladım ki sürekli yatmaktan hareketsiz olmaktan kabızlık ve gaz sorunu yaşıyorum ve bu ağrıların sebebi de bunlardan dolayı. Bugün detaylı vardı çok şükür uzamış rahim ağzı.. Artık daha da umutla bakıyorum gelecek günlere.. Yattığın yerden hamilelik geçiriyorsun tadını çıkar deseler de çeken bilir bu yatmanın acısını.. Sırt ağrılarını, herkes gibi gezip dokunup biseyler alamamayı, odasını düzenleyememeyi.. Hayla daha nolur nolmaz diye biseyler alamamayı ceken biler.. Hele bide bi kaybın varsa.. Allahım herkese sağlıkla evlatlarını kucağına almayı nasip etsin vakti zamanında..