avukatveanne Ayrıntılı ultrasonda bebeğin beyninde ventriküllerde sıvı fazlalığı olupta sağlıklı doğan var mı? Yaşayan var mı?
2bebekbirana avukatveanne 2 sene önce 21mm ydi sınırı aşmıştı. Yaşama şansı olmadığı için aldırmıştık. Doktorunuz muhtemelen düzenli kontrol önermiştir. Eğer sıvı artmasa bir.sorun olmaz inşallah.
avukatveanne Smmom95 kist demedi baş çevresi normalden büyük olduğunu söyledi ve ventriküllerde 8 mm dedi
Smmom95 avukatveanne o farklı bi durum o zaman benim bebeğime de beyinde sağ tarafta su kanalında genişleme var demişti de aynı şey değil demek ki
avukatveanne 2bebekbirana çok geçmiş olsun size de insan kendi acısını biliyor gerçekten. Evet düzenli kontrol verdi ama psikolojik olarak bitiriyor insanı gerçekten. Umarım geçici birşeydir. Teşekkür ederim
2bebekbirana avukatveanne Hemde ne psikolojisi 1 sene boyunca atlatamaidm ben sonraki bebeğimde 9 ay boyunca ya onun da olursa ya onunda olursa diye düşünmekten kafayı yedim. Umarım öyle birşey olmaz . Sağlıklı doğar. Rabbim sizinde bebeginizinde yardımcısı olsun.
SerapEsen avukatveanne merhaba bebeğiniz doğmuştur şuanda durumu ne acaba doğuma kadar kaç mm oldu bende şuan hamileyim ayn ı durumu yaşıyorum
Meliiss SerapEsen sizde sorun ne acaba bende bi kaç gün önce kontrole gittim ve beyinde baloncuk şeklinde hava var dediler çok korkuyorum 21.haftadaki detaylı ultrasonu beklıyoruz çaresizce
SerapEsen Meliiss benim 26 haftaya kadar herşey güzel gidiyorken 26. Haftada beyninşn sol tarafında sıvı birikmesi var dendi 6.8 ölçü 29 haftada 8.8 ölçtü yani sıvı büyüyor kafası da üç hafta önden gidiyor
Meliiss SerapEsen rabbim sağlıkla doğmasını nasip etsin inşallah🤲🏻 Bu şekilde olupta sağlıklı doğan çok bebek var rabbim bizlerede mucizesini nasip etsin
SerapEsen Meliiss aminn Allah razı olsun cümlemize sağlıkla hayırlısıyla doğurmak nasip etsin inşallah