Ennur05 İyi geceler kızlar .. 22+6 hamileyim.. Bebeğim çok hareketli değildi normalde ama karnıma parmak uçlarımla dokunursam felan tepki veriyordu.. Bugün bana ne olduysa gün içinde hiç dikkat etmedim bebeğime hareket ediyor mu etmiyor mu diye her gün kontrol ederdim .. Yatağıma gelince şimdi farkettim ne yaptıysam tepki vermiyor 😢 Hemen kötüyü düşünmekte istemiyorum. Ama karnım her zamankinden biraz daha gergin sanki ağırlık tamamen göbek hizamda bir yere toplanmış gibi farklı bi his var .. Ailemden uzaktayım..Eşim de yanımda yok polis kendisi ilçe görevine gitti.. Hemen acile mi gideyim yoksa sabahı mı bekleyim ? En azından karnı benim gibi gerilen vardır belki yardımcı olur diye düşündüm ..Kimseye haber vermedim evham yapmak kötü düşünmek istemiyorum 😔 Yardımcı olursanız sevinirim
Deniz2961 Ennur05 cnm bnde senin fbi oldm uyuyodur.minnos telas etme bnce ttli birseyler ye uzan sol trfna
deletedmom351 Ennur05 Sabahı bekle tatlı falan ye telaşlanma arada oluyor böyle hiç hareket etmiyorlar. Her zaman aynı sıklıkla hareket edecekler diye bir şey yok. Sen moralini yüksek tut
Demir Ennur05 Sakin ol ilk önce🤗O haftalarda düzenli hareket etmemesi çok normal.Bir gün çok hareketliyken ertesi gün çok az olabilir.Kesinlikle günleri birbirine tutmuyor. Kasılma olayı ise düzenli sancı şeklinde olur doktorum söyledi.Sertleşmesi ya da gün içinde bir kaç defaya mahsus bir tarafa toplanması normalmiş.Ama tabiki de devam ederse şikayetlerin doktoruna bildir.
Ennur05 Deniz2961 Daha yeni meyve felan yiyip yatağa geldim canım..Sola yattım rahatsız olsun diye düz yattım ışık tutunca tepki vermişti ışık tuttum ama tepki yok ..Bide karnım gerilince rahatsız oldum bu durumdan
Ennur05 deletedmom351 Ben de düzensiz hareket ederler diye biliyordum ama işte karnım gerilince ağırlık bi yere toplanınca çok huzursuz oldum canım .Çok teşekkür ederim
Bernaaa Korkma canım bazı haftalar böyle durgunlasabiliyorlar merak etme..beNimde 24.haftamda bi kaç gün öyle oldu..şimdi 33.haftamdayım çok şükür..hala ara ara oluyor..yüreğini ferah tut
Ennur05 Bernaaa Aynı sorun çoğu kişi de oluyor anlaşılan.. Bebeğin hareket etmemesi endişelendirmezdi de karnım gerilince bi tuhaf oldum birden 😞 Teşekkür ederim canım
Ennur05 Demir İlk defa sertleşme yaşayınca böyle oldum 🤷🏻♀️ Panik olmamak için yaşayanlar vardır belki diye sizlere sormak istedim..Çok teşekkür ederim ..Sabah da devam ederse olmadı acile giderim
Deniz2961 Ennur05 cnm agrin yok kanamn yok akli a kotu birsey gtrmk icin hic bir sebb yok o gobisinde minnos minnos uyuyor eminim telas etme sende sabha kipir kipir olur inslh😍
UluElif Ennur05 biraz bekle bence uzanarak takip et hareketlerini ayakta hissetmen zor olur. Bende 22 haftalığım hareket etmeyince kötü hissediyorum kendimi🙈 yorucu bir gün geçirdiysen daha az hareket eder bir de karnınla az bir şey oyna çünkü onların da kendilerine göre uyku düzeni var uyuyor olabilir😊 Tatlı birşeyler de yiyebilirsin oynaması için hemen aklına kötü şeyler getirme 🍀
Ennur05 UluElif Şu an uzandım hala rahatsız etmeye çalışıyorum bi şekilde..Bir de normalde bu saatlerde uyanık olurdu . Sabaha kadar çabalayım olmadı öğlen gibi acile giderim ☺ Yine de kötü düşünmemeye çalışıyorum
SinemGeer Ennur05 bu haftalarda sanırım hep aynı sorun oluyor. Ben de sanırım sizin haftalarınızdayken hareket etmiyor diye gittim hastaneye ve yatış yapıldı sadece sabah kontrol ettiler. Ve hemen hemen herkeste duydum o haftalarda hareket etmiyor diye. Çikolata yiyin,sol tarafa yatın hatta ellerinizle hafif hafif sallayın göbeğinizi. İnşallah en kısa zamanda tepki verir size 🙏🏻 İçinizi ferah tutun.
Ennur05 SinemGeer Yatış yapıp sabah kontrol etmek...Bazen birşeyleri anlam vermek çok güç oluyor 😒 Dediklerinizi yaptım tepki yok hala devam ediyorum bakalım 🤷🏻♀️ bir de normalde uyanık olduğu saat şu an
tomurcukannesi Canım bende bu gece 21 haftalık oldum. Dün nerdeyse hiç hareket etmedi. Bayağı uğraştım ama etmedi. Ama bu gün öğlen coştu resmen. Hemen telaş etmee derim bu haftalarda hareketlerinde dengesizlikler olabiliyomuş
Ennur05 tomurcukannesi Hareketsizliğine bir de karın gerilmesi ve bir yere toplanması eklenince huzursuz oldum . Dedim herhalde annelik hissi geceye kadar hiç farketmedim birden de hiç hareket etmediği dank edince işte 🤷🏻♀️
Esraumit Ennur05 yaa üzülmeyin... ben yöntemi bilmiyorum ama arkadaslar sol tarafına yat demişler tatlı bişeyler ye üzülme
Cans Ennur05 İç organlarınıza dönmüştür yönünü , sizin haftalarınızda düzenli hareket beklenmiyor ❤ Endişe etmeyin . Stres yaptıkca daha da hareket etmeyecekleri tutuyor ❤
Ennur05 Cans İnşallah dediğiniz gibidir 🤗 Çok teşekkür ederim moral verdiniz bana .Bir de tek olunca iyice gerildim birden
bebekkaradag Ennur05 Merhaba, bende 23+2 haftalık hamileyim. Hareket takibi yapmak için henüz çok erken, endişe etmeyin🙏🏼☺ Bazen bende sizin gibi telaşlanıyorum fakat doktorumun söylediğini hatırlatıyorum kendime sık sık. 28’den sonra takip edebilirsiniz🙏🏼🙏🏼
Ennur05 bebekkaradag Çok teşekkür ederim.. İnşallah tepki verir de rahatlarsam dediğinizi sık sık ben de kendime hatırlatıcam ☺ Düzenli hareket etmez ama normalde her uyardığımda 5 10 dakika geç de olsa tepki verirdi .Bu gece hem tepki vermediğini hem de bir yere toplandığını hissedince huzursuz oldum