Sedashn06 Merhaba, 11+1 haftalık hamileyim doktorum birsürü tahlil istedi ama idrar tahlilinde lökosit çok yüksek cıktı bu haftalarda sizlerde de böylemi çıktı sonuçlar
Deletedmom15 Sedashn06 gebelikde idrar yillari enfeksiyinu cok sık olur endiselenme ilk aylarda riski yok diyo doktorlar