Kızlar merhaba adetim biter bitmez ovülasyon takibi yapmaya başladım test çizgisi varla yok arası bir şey sizce normal mi yoksa sorun var mı? Yani koyulaşır mı sizce sizin testleriniz ilk günler nasıl çıkıyordu? Daha öncede yapmıştım ama çok düzensiz yapmıştım tabi hatırladığım kadarıyla biraz daha koyu çıkmıştı sanki test çizgileri. Normalmi değil mi karar veremedim.
