Kızlar baştan beri stresli bi süreçti önce beta değerlerim %70 civarı artıyordu sıkıntıydı ve bugün kahverengi lekelenme olunca gittim zaten daha önce de kırmızı pıhtı şekilde geliyordu ara ara işte doktor yüzde yüz sağlıksız bi gebelik dedi bebeğin kalp atışı duyulmadı cumartesiye kadar düşmezse aç karna gel kürtaj edelim dedi . Adet tarihime göre 8+4 ama ultrasonda 6 haftalık gibi gösteriyor geç döllenme değil dedi çok üzüldüm cumartesiye kadar düşmezse kürtaj nasıl olacak korkuyorum yada evde düşük yaparsam çok ağrı hissedecek miyim şuan ne düşünecem bilmiyorum çok üzgünüm nasip değilmiş . Benim gibi düşük sürecini atlatan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi😔