S9014nur Merhabalar ben dün hamile olduğumu öğrendim kan değeri 2650 çıktı. Uygulamaya göre 5+1 görünüyor sizce değer normal mi?
BegumIscanTunc S9014nur çok güzel betan kuzum benimde ilk betam 2807 çıkmıştı ikinci betam ise 4882 çıktı yarın tekrar baktırcam cumada kontrolüm var 5 haftalığız şuan