Arkadaşlar merhaba adetime göre 5 haftalık olan hamileliğim, bugün ilk defa doktor muayenesine gittim fakat ultrasonda gözükmedi rahim duvarı kalın kan tahlili yapalım dedi, tahlil sonucum 1105 çıktı doktor hayırlı olsın pozitif 2 gün sonra yine gel dedi. Rahim duvar kalınlığı normal mi sizce🧐