Özel doktora gidiyorum Kullandım yan etki değil de herhangi bir Olumlu etkisini de görmedim kan değerlerim yükselmedi hatta günde iki doza çıkardım yine de yükselmedi o kadar da pahalı gereksiz bence,en son gittim asm deki doktora başka bir ilaç yazdırdım