Pelinadar Merhaba anneler .36 haftalık olduk şükür 🙏🏻.Ama bebek aşırı hareketli ilk günler nasılsa o şekilde .Bazılarında okuyorum hareketleri yavaşladı falan .Aklıma takıldı .Gerçi yarın kontrolüm var doktoruma soracağım .Sizin fikrinizi almak istedim
Ozayy Pelinadar bizde 36 benim kizda hareketli hemsireme sordugumda hareketli olmasi cok cok iyi dedi 🤤🥰
imren91 Pelinadar Ya bazen karnımdan çıktı mı diye şüpheye düşüyorum. 😁Öyle kuvvetli ki hareketleri, bir de tam vajinanın üstüne geliyor o daha da canımı acıtıyor. Korkuyorum hareketlenince
Pelinadar Bireylulmasali ay inşallah canım .Erken doğum riskim var progestan kullanıyorum .Diyorum 2 3 hafta daha beklesin inşallah .Teşekkür ederim .
Pelinadar Ozayy Allah size bağışlasın yavrunuzu inşallah .İşte insan anne olunca herşeyi takıyor kafasına.Rabbim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻❣️🧿
Pelinadar imren91 ☺️☺️.Bendede aynı ayakları heleki göbeğime vuruyor .Diyorum doğacakmı ne sabırsızlanıyor .Hastaneye nst ye girince tık yok ama evde maşallahı var ☺️☺️🤗