Canım için rahat olsun. Benimde 4-5 gün geldi. 6 haftalıkken. Ben herhangi bir ilaç kullanmadım. Bol bol yattım. Sadece namaza ve tuvalete kalktım. Sonra çok şükür geçti. Doktorumda merak etme demişti. Zaten sonrasında gittik gördük, bebeğim çok şükür sağlıkla kalbini dinlettirdi. Sende sakın olumsuz düşünme. Bence her şeyden önce yat dinlen. Ve güzel şeyler düşünmeye çalış. :)