Yuceroglu Merhaba 8 haftalık gebeyim. Eşimde kovid çıktı. Bende de kuru öksürük başladı atlatanlar be yaptınız nasıl geçti?
Serifeisitmir Yuceroglu canım geçmiş olsun öncelikle ben öksürüğü sarımsaklı süt ile attım sukut ama başka bir sıkıntım olmadi sadece oksuruk vardı
SeldaSngl Yuceroglu sıcak suya yarım limon sıkıp bir kaşık da bal ekleyip içiyorum ve sirkeli tuzlu suyla gargara yapıyorum çok iyi geliyor.
Yuceroglu Serifeisitmir ay bende de bugün başlayan öksürük var. Kuru böyle gıcık gibi. Nasıl oluyor sütle sarımsak
Fstkcshp Serifeisitmir öksürüğünüz kaç günde geçti acaba ben de pozitifim hafif öksürüğüm var 28 haftalık gebeyim biraz korktum
Serifeisitmir Yuceroglu 1 şu bardağı sıcak süte 2 dış sarımsak ezip at canım biraz bekle ılındıktan sonra iç ama çok soğumasın ven sabah akşam yaptım şükür kısa sürede geçti
Cutepregnant D vitamini, C vitamini kullandım. İkinci yaptırdığım testte negatife hemen dönmüştüm. Bitkisel içerikli seyleri tüketmeden önce doktorunuza da danışın lütfen dusuge sebep olabiliyor
Kubraustabas44 Cutepregnant D ve C vitamininden kastiniz nedir meyvemi yoksa vitamin ilaçlarıda kullandınız
Keskinoglu Cutepregnant bende bunu merak ediyordum..10 gün aşırı kötü halsizlik ve hastalık geçirdim.yemek bile yiyemedim. Sonra test yaptırdım pozitif şuan karantinada 4.günüm.yani toplam 20 gün olacak aslında başladığından itibaren.ve 37 haftalık geneyim.39 da bebeği alacaktı doktor ama hastane tekrar test istiyor.karantina bitince acaba negatife dönermi.yoksa tekrar pozitif çıkarmı diye endişeliyim.
Cutepregnant Keskinoglu yine çıkabilir, kuzenim 42.gününde negatife döndü. Takviye almayı ihmal etmeyin d vitamini ile doğrudan iliskisi varmış virüsün doktorumun tavsiyesi ile kullandım. C vitamini de aynı şekilde
Keskinoglu Cutepregnant zaten d vitamini kullanıyoruz hamilelikten dolayı.. coledan d3….decavit vitamin..meyve falanda yiyiyorum inş.pozitif çıkmaz tekrar.