Sivasss Happybsrn eşimde sorun yok canım bende polip vardı ameliyat oldum geçen ay çift rahimliyim birde 2 senedir hiçbirşekilde hamile kalamadım
Happybsrn Sivasss ahh tez zamanda kalırsın inşallah geçmiş olsun bnm de 17.ay bnde kalamadım bi kimyasal gebelik dışında
Happybsrn Sivasss eşimin sperm ileri hareket düşüklüğü var takviye fln kullanıyoruz ama nafile yine olmuyo inşallah aşılama tutar
Sivasss Happybsrn vala canım bende 2sene özel hastanelerde çok paramiz gitti hem maddi hem manevi yorulduk bende olmazsa 2 3 aya tüp bebek düşünüyorum hoş onada maddi gücümüz şuan yokta bakalım
minikcivcivim Happybsrn aynen canim yumurta büyümesine faydası var. Yumurtalığını uyarıyor ve yumurtan büyüyor..3 tane verdiyse vucud ilaca yanıt vermemiştir o yüzden 3.e çıkmıştır buna doktor karar veriyor..
Sivasss minikcivcivim canım hiç vermedi ki ilk defa verdi ilacı günde 3 kez 3 günlük bir ilaç toplamda 9 tane içecem
minikcivcivim Sivasss nirmalde 5 gun kullanilyor 5 gun gunde 2 tane canim bilemedim bende kullndim ama adetin 3.günü başladım 5 gun sürdü ve toplamda 10 tane içmiş oldum yumurtam büyüdü ama tutmadı. Kaçıncı günündesin sen canim
Sivasss minikcivcivim bende şaşırdım doktorun vardır bir bildiği bugün ilk kullanımım adetimin 4 günü başladım bakalım daha öncede geçen sene başka doktor vermişti kullanmıştım ama ne şekilde unuttum iğne yapmıştım üstüne tutmamıştı