Nursahcan https://imgyukle.com/i/TUmgJU kızlar 39 haftalık hamileyim nts sonucum bu doktor hicbir sey demedi ara ara kasıklarımda sancıö oluyor ve catı muanesı de yapılmadı
Papi Nursahcan üstteki çizgi bebeğinizin kalp atışı alttaki çizgi kasılmalarınız. Ama çok çıkmamış sanki benim doktorum sancı var demek için 40 ın üzerinde olması lazım demişti.
Nursahcan Papi ben hic anlamıyprum canım dun gittim hastaneye doktor hicbir sey demedi ben sordum telefonu caldı sıradakı hastayı aldı