Bende de çıktı bir hafta ölçüm yapacakmışım hiçbir belirtim yoktu aslında ne kendim çok kilo aldım nede bebeğim, tatlı yada hamurişide yemiyordum hamileliğimde iyiki yaptırmışım diyorum şeker yüklemesini tereddütü olan arkadaşlar sizlere tavsiyem bende yoktur demeyin