Deniz1649 Kızlar doktordan geliyorum buradaki tavsiyeler üzerine zofer almıştım ama doktorum içme zayifsin bunyene ağır gelebilir dedi prilam Dr verdi çok kustugumu söyledim sabah bir öğlen bir akşam iki tane icebilirsin dedi lütfen söyleyin nasıl bı ilaç bu ilaç faydasını gören anneler var mı dayanamiyorum artık
Merveacar97 Deniz1649 ben kullandım gece yatmadan 2 tane içiyordum günümü kurtarıyodu diyebilirim Baska hıcbırsey fayda etmemıstı gözümü actım bu ılacla
Bsk-12 Deniz1649 her prilam başlığına yazarım ben de. Benim de beş altı haftalıktan beri ki 22 haftama girdim şu an hala içiyorum günde iki tane bi tane gece içiyorum uyumadan bi tane sabah yedi sekiz gibi uykudan uyanıp içip tekrar uyuyorum en çok faydasını böyle gördüm ha ben daha dün bile kustum ama ilaçtan olmasa içtiğim suyu bile almıyor bidem ve kusuyordum bu şekilde en azından yetecek kadar beslenebiliyorum
halitefe Deniz1649 çok iyi bir ilaç canım ben gece yatmadan 2 tane alıyorum öyle daha iyi oluyor 6. Ayıma kadar kullandım valla
Elis3534 Benim ilk hamileliğimde 9 ay bulantılar beni mahvett bu hamileliliğimde de bulantılarım fazlaydı doktorum önerdi ilk gece yatmadan 1 tane alabilirsin dedi ama bende şiddetlenince 2 tane al dedi sabah bulantım hiç olmadı ama öğleden sonra tekrar başlıyodu bende gece yatmadan 1 tane 2 gibi aç karnına 1 tane alıyorum şuan 33 haftalığım hala kullanıyorum doktorum ilaç bitkisel bi sıkıntı olmaz dedi sadece uyku fazla yapıyo dedi ama benim bünye alıştı sanırım 😂
Edauznl Şiddetli kusmaların oldugu 3. Ayın içindeyken ben fayda etmiyordu ki zaten sürekli kusmaların varsa serum yemelisin doktorun nasıl gönderdi 😞 ama çok şükür benım 13. Haftam kusmalarım kesildi bulantışarım oluyor onu önlemek için akşam yatmadan önce 1 tane prilam içiyorum birde uyanınca kahvaltı etmeden önce içiyorum iyi geliyor 🙏🏼 Umarım düzelirsin canım cok geçmiş olsun
Sibelezgi halitefe bende de 5 bitti gala devam arada kendimi denemek icin birakayim diyorum cesaret edemiyorum umarim biter bulantimiz
Ebruyavuz0 Deniz1649 Çok etkili bir ilaç bende ilk 3 ay kullandım yoksa beslenemiyordum gece yatarken 2 tane alıyordum çok rahat ettim
Yeniannezehra Deniz1649 ben suandaa onu kullaniyorum cok memnunum canim ilk metpamid dediler ama alerjim vardi kullanamadim daha sonra zofer verdi doktorum ama oda cok agir bi ilac sordum sorusturdum kimse tavsiye etmedi kanserli hastalarda kullaniliyormus o yuzden agir dediler canim en son prilam dr verdi doktorum cok iyi geldi suan gunde sabah bir kere aliyorum bulantim olmuyo cok şükür 10+2 deyim suan bulantimi prilam dr sonlandirdi gercekten
Sibelezgi Deniz1649 ben kulllandim o olmasa suan ne olurdu bilmiyorum bana gece yatmadan 2 tane ic dedi ama ben 1 tane iciyorum cok faydasini gordum.suan 20 haftaligim 2 haftaonce biraktim ama yine kusmam devam edince tekrar aldim.kendini bir dene 1 tane icincede yeterli gelebilir
halitefe Sibelezgi bende denedim canım çok defa canım her defasında perişan oluyordum 6. Ay olunca bi tekrar deneyeyim dedim 4 gündür içmiyorum ve gayet iyiyim artık bitti galiba bulantılarım şükürler olsun sende bir dene bence ilk gün zaten ilacın etkisi devam ediyor anlaşılmıyor 2. Gün ortaya çıkıyor
idiloska Merhaba ben de dün gece yatmadan önce 2 tane sabah bişeyler atıştırdıktan sonra da 1 tane içtim, gün içinde bulantım olmadı çok şükür ancak ishal oldum acaba ilaç mi yaptı yoksa içtiğim süt mü dokundu diyorum laktoz intoleransım var.