Selaaam🧚🏻♀️ Benim gibi bekleyen kaç anne varız. 2 güne bi doktora gidiyorum nst güzel bekle diyo. Çok sıkıldım artık bende artık o heyecanı tatmak istiyorum. Artık kendimi suçluyorum herkes üstüme doğum yaptı ben daha yerimde sayıyorum. Ne yapmam gerekiyo. Ne çayları içiyim napıyım bilmiyorum. Her gün bi heyecanla uyuyorum sabah tekrar bişey olmamış gibi uyanıyorum valla psikolojim bozuldu😂