Kızlar merhaba 37. Haftaya bugün girdik kontrolüm vardı (İstanbul Hospital Yeker bey doktorum doktoruyla sıkıntı çeken hamişlere tavsiyemdir) Neyse gittik nst de herşey normal sancı yok kalp atışları iyi prensesimin ama ultrasona girdik ki azalma var suyumuzda 🥺 Doktorum hareketlerini sordu dedim gayet iyi hissediyorum yani normalde haftalık kontrol son haftalarda önce cumartesi sonra yok sen cuma gel kakasını yapıp yiyebilir dedi hareket azlığı ve ağrı olduğunda gel dedi çok bilinçlendirerek ve sakince konuştu. Günde 4 lt su iç, dinlen dedi ama gel gör ki hastane çantam hazır değil her an sezaryenle doğuma girebilirim 🥺 gerçi riskli hatalarımızı geride bıraktık bebeğim 2700 gr cumartesi günü de ablamın sözü var kendi aramızda 🥺 herşey bi an da oldu var mı benim gibi olanlar 37. Haftada doğum yapanlar su azalması yaşayanlar 🥺🙏🏻