Akile bence o kadar da az değil kilosu dün benimde kontrolüm vardı 2.200 normal miş öyle dedi doktor.merak etme doğuma kadar 3 kiloyu bulur geçer bile 😉benim kızımdada öyleydi kilo alımı şimdi oğlumdada aynı ilerliyo 3,415gram doğdu kızım .bebeklerimizin kilosu aynı sayılır dert etme bu kadar önemli olan sağlıklı doğmaları bazı bebekler minyon oluyo benim görğmceminkiler 3 kiloyu bulmadan bile doğum yaptı ki günleri geçmesine rağmen ama gayet sağlıklılar önemli olan sağlıklı olması😉🙏🏻