aylinsss Benim kendi doktorum vermişti kaşım için. Muadilleri de var ama bu 3 ay da etki ediyorsa onlar 6 ayda etki eder dedi.
3 sene Snr sezaryen olunca doğum dr umda aynı kremi verdi.
Ben bu arada araştırma yapmıştım. Sivilce lekeleri, göçükler yada şişliklere iyi geliyormuş. Yağ bezeleri hariç tabi.
Sadece kremi sürünce güneşe çıkmayın. Sürdüğünüz yer güneş görmesin, leke kalıyormuş. Araştırdığım da öyle yazıyordu.
Ben çok memnunum. Herkese tavsiye ediyorum.
Bi yan etkisini de görmedim. Hatta faydasını gördüm. 🤩🤩🤩