Esenn Selamun aleyküm arkadaşlar. Midem çok yanıyor acı su geliyor gibi oluyor sürekli. Biliyorum bu durum normal. Ama nasıl bastırabilirim bu hissi ? Tuzlu çubuk dan başka önerisi olan var mı ? 😰😰
rabiamuhammet Esenn Canım rennie şurubunu iç çok iyi geliyor anında kesiyor. Doktorum bana yazmıştı özellikle son aylarda çok oluyor mide yanması
Zhdsngz Esenn Ben rennie çiğneme tablet kullanıyorum iyi geliyor günde 3 tane alabilirsin dedi doktorum
Ayazim Esenn gaviscon içebilirsin süt içebilirsin bide küp şeker dene bende ise yaramıştı bikac kere ağzında yavaş yavaş erit şekeri
Bebeimhan Kacinci haftandasin ? Benim de cok yaniyor mecburen ya sut iciyorum o an yada gaviskon iciyorum iyi geliyor
Bebeimhan Oyy canim benim icme surup felan o zaman daha minicik o sut ic sutte iyi gelir. Ben 26.haftamdayim oyle boyle midem yanmiyor . senin miden de bulaniyo ya ondan oluyordur