Yasellaaa Hamileliğimin 6. Haftası bitti yaklaşık 4 kilo verdim . Halsizim günlerdir yatıyorum sadece yemek için kalkıyorum sayılı şeylerle beslenebiliyorum çok kötü hissediyorum kendimi sizde de oldu mu tavsiyeniz var mı teşekkürler…
Busra34ybg Yasellaaa bende aynı durumdaydım canım tsh düşük çıktı ona bağlıymış kan tahlili yaptır istersen
celikbebeklerr Yasellaaa ben de öyleydim canim 10.haftamiza girdik düzeldim. 3.5 kg verdim ama artik toparlanicam gibi insallah. Bulantin, kusman vs var mi
Yasellaaa celikbebeklerr çok var.. konuşmaya bile halim yok inşallah bir an önce bende düzelirim senim için çok sevindim canım
celikbebeklerr Yasellaaa Allahın izniyle geçecek, doktoruna danışabilirsin önerdiği ilaclar oluyor. Bana da önerdi ama cok zor durumda kalirsan iç dedi, birkac hafta yat ama sonra gececek canim
Yasellaaa celikbebeklerr inşallah çok zormuş Allah herkese sabır versin hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin çok teşekkür ederim tekrar dualarım sizinle sizde eksik etmeyin dualarınızı
WmonallissA Yasellaaa üç ay bitince yavaş yavaş sorunlar azalıyor,şimdi 18 haftalık oldum hiç bir şikayetim kalmadı şükür 🤲🏻
Yasellaaa WmonallissA sevindim sizin için Allah kolaylıklar versin inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 🙏
Yasellaaa WmonallissA bugün doktor Demir ve b12 vitamini verdi kendimi daha iyi hissediyorum çok şükür 🙏