Nsyaatls Bende 27+1 bugün 24 haftadan beri hastanede yatıyorum erken doğum riskim var rahim. Ağzı 17 mm ile yattım ikiz gebeyim bu arada dr sen bu açıklıkla ikiz gebelik birde nasıl geldin nu haftaya dedi işte rabbimin hikmeti gerçekten 🤲ve ben burdayım 24 haftadan beri doğuma kadar da çıkarmıyacaklar beni ne zaman olur bilemiyoruz WC harici kalkma diyor dr arada kasılmalarım sancım oluyor hemen serum filan takıyorlar düzeliyorum allahtan 🤲çok zor sürekli yatmak ama mecbur bebeklerim için sabrediyorum bana da Protestan fitil kullandırıyorlar sabah akşam haftada bir proliton iğne vurunuyorum zaten sürekli takipteler bakalım ne zamana nasip olacak hayırlısı 🤲