Merhaba, betahcg değerlerim 79-109-119 çıktı doktor dış gebelik olabilir dedi. 2 ayrı doktora muayene oldum. Biri iğne yapalım kemoterapide kullanılan ilaçmış, bağışıklığı düşürür ama betahcg değerlerini sıfırlar dedi. Diğeri bekleyelim kimyasal gebelikse kendisi düşer düşmezse kürtaj yaparız dedi. Kafam çok karıştı :( çok zor bir süreç. Bu durumu yaşayıp hangi yolu seçtiniz. Lütfen yardımcu olur musunuz??