Arkadaşlar merhaba 39+4 haftalığım bugün kontrolde doktorum ultrasonda baktığın da suyun rengi hafif değişmeye başlamış tüyleri de dökülmüş olabilir kakasını da yapmış olabilir ama endişelenecek bir durum yok nst iyi çıkmış cumartesi tekrar görelim ona göre doğuma alabiliriz dedi. Aranızda böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba?