ozlemkzl 7 haftalık hamileyim erkek hissettiğim için ve kız ismi hazır oldugu için , erkek isim bulamıyorum farklı bi isim istiyorum fikir veririmisiniz.. ve ya siz ne isim düşünüyorsunuz çocuğunuza ?
ozlemkzl Emybl aklımda baya isim vardı gerçekten 2 tanesini saydınız diyebilirim , aras ve kuzey i :)) ama eşim le bir türlü ortak bi karar veremiyoruz
Emybl ozlemkzl benim esim kuzey diyo baska bisey demiyo 😂😂 saka bir yana gerçekten erkek ismi yok resmen
ozlemkzl Emybl aynen kız ismi erkeğe göre bayaa var ve hepsi değişik güzel isimler ama erkek ne bilim hep klasikleşiyor
Mondly Kaan Mert Mete Efe bizde bunların arasında kaldık eşim diğer isimleri beğenmedi ben Görkem istiyordum ama o yok dedi ablasının oğlunun adıymış 😂 şimdilik Kaan düşüncesindeyiz bakalım değişecek mi
ozlemkzl Rüzgar Kuzey Aras Asil Arden Aren Miraç Bu isimler aklımda benim sizce nasıllar hepsini toplayıpp eşime göstercem artık birini seçsin :))