Huri54 Sumoss ben 17. Haftama giriyorum yarın oğlumu hissediyorum bir haftadır pıt pıt atıyor içimde çok güzel bir his😍
Ceydaguzelerr Sumoss biz 17 haftalık olduk kipirdamalar hissediliyor artık şükür bur sorunumuz yok sadece dış ağrım var 🥰
Hilal2205 Biz 17 haftalık olduk bugün 🐣 burun tıkanıklığı birde baş ağrısı var arada kramplar oluyor ama buna şükür bebegimin tekmeleri beni çok mutlu ediyor ❤️ siz nasılsınız
Sumoss Hilal2205 benimdr gece ve sabahlari burun tikanikligim var kendimi hasta zannettim 😆 bi yerimde agirmiyor anlamadim hamilelikmi acaba bide kasiklarim agriyor ara ara henuzz tekme hissedemedim ilk gebelik🤗
seelmaa 16+4 üm bi iki gündür başlayan kasık ağrıları ve sabah kahvaltından sonra kusmalarım olmasa baya iyi (:
sumeyye8aslan seelmaa bende 16+3 kasık ağrısı oluyor arada sadece ufak ufak yerlerde ağrı oluyo çok uzun sürmeden geçiyor ama kusma bende de olmadı hamdolsun
Merry_merry Merhabalar 16 +2 olduk bizde 😍 bir erkek bekliyoruz. Henüz bir hareket hissetmedim 16 dan sonra küçük küçük hissedersin diyorlar var mı hisseden 😍
Karahan_ Merry_merry hâmileliginiz nasıl geçiyor. Bizede 12 haftada Erkek denildi de bulantı hiç yaşamadım rahat geçiyor hâmileligim aslında sadece fazla ayakta kalır kendimi yorarsam bel kalça ağrım oluyor
16Hatice Benim de 3-4 gündür başım çok ağrır oldu. Bide sizde de öyle mi kızlar. İdrarım çok bulanık ve köpüklü normal mi acaba 🙄
Sumoss 16Hatice benimde 2 3 gundur basim agriyodu gece ve sabah burnum tikaniyodu hatta acaba hasta mi olucam dedim ama galiba hamilelikten 😏 ama idrarini bilemedim canim bence bi doktoruna daniş
ironbaby 16Hatice bol bol su İçin. Baş ağrısı İçin de enfeksiyonlara karşı da bu öneriliyor. Günlük 3-3,5 lt su
sumeyye8aslan 16Hatice baş ağrısı burun tıkanıklığı maalasef bende de oluyo 1 gün olmasa diğer gün oluyo,gün içinde geçiyor sanırım çok şu içiyorum ondan dolayı geçiyor
16Hatice Sumoss ne zaman doktoruma mesaj atsam hep hamilelikten kaynaklı normal bi durum diyor 😅 neymiş bu hamilelik böyle dengemiz değişti 😝
YNB Sumoss benimde bu hafta burun tıkanıklığı ve göbek altı göbek çevresinde ve kasık ağrılarım var.herhlde bebek büyüyor sertleşiyor sonra gevşiyor 🥰🥰
Merry_merry Karahan_ bana da 13 haftada erkek dedi doktorum. Ne mutlu sana yaa ben bulantılardan oluyorum sevdiğim herşeyden tiksindim su bile bunaltı yapıyor geçer diyorlar ama inşallah 😂 ayakta çok kalınca sağ kasığım çok ağrıyor yaa